La delegació uruguaiana del projecte de cooperació internacional Incuba, impulsat per Fundació Plataforma Educativa, ha visitat durant aquesta setmana diversos centres i serveis de les entitats de Plataforma Educativa i altres organismes i institucions catalanes, com el centre Barcelona Activa, de Barcelona. L’equip està format per el Carlos Arrascaeta (representant de l’Ajuntament de Nuevo Berlín), Rodolfo Merello (Professor de la formació Incuva Uruguai) i Oscar Castro (representant de l’entitat contrapart Asociación La Barca).

Durant les visites i trobades, la delegació ha pogut evaluar i valorar aspectes tècnis i econòmics de l’evolució d’aquest projecte, centrat en el foment de l’emprenedoria i el desenvolupament sostenible.