Incuba Dones Barcelona és un projecte d’intervenció social dirigit a dones en situació de vulnerabilitat social i econòmica, per a la millora de l’emprenedoria femenina, l’enfortiment comunitari i la cohesió social, que es desenvolupa, entre altres llocs, en el municipi de Pineda de Mar i Sant Cebrià de Vallalta.

La finalitat d’aquest projecte és que aquestes dones puguin construir i emprendre els seus propis projectes empresarials i comunitaris, promocionant la formació, l’autoocupació i les relacions interculturals dels col·lectius més vulnerables.

Així doncs, s’ofereix un espai de formació, desenvolupament professional, creació i implementació d’idees emprenedores de caire comunitari a dones en situació de vulnerabilitat social i de diferent procedència i nacionalitat.

La formació és gratuïta i es realitza una vegada a la setmana, entre 4h i 6h, en format online i presencial a:

• Pineda de Mar: al Centre Innova, Carrer Torres Quevedo, 16.
  • Sant Cebrià de Vallalta: al Punt Jove, Carrer de l’1 d’octubre del 2017, 2.

Aquest projecte s’elabora en col·laboració amb la Fundació Gentis i amb el suport de l’Ajuntament de Pineda i l’Ajuntament de Sant Cebrià de Vallalta